Slabeste vazand cu ochii! Cum sa tii dieta cu mamaliga

E o „dieta a bunicii”, dar la fel de eficienta, indiferent de vremuri. Reabilitata recent de un medic american de origine italiana – Mario Ferruzzi- dieta cu mamaliga dateaza de la sfarsitul secolului XVII-lea.

Cu toate ca au trecut secole de atunci, multe doamne si domnisoare se incumeta sa o sina. Iar rezultatele sunt garantate!

Loading...

Micul dejun

Se va face o mamaliga pripita (mai mult cruda decat fiarta), care se amesteca cu un ou fiert moale, smantana si/sau iaurt slab. Se mananca pana la ceasurile 9.00 si se beau ceaiuri de fructe de padure, fierbinti si usor indulcite. Nu se vor consuma dulciuri si se va evita sarea.

Pranz

Pentru ca substantele din porumb se asimileaza greu, cat tii aceasta dieta trebuie sa mananci in intervalul 11,30-12,15 si asta pentru ca organismul nostru are in mod obisnuit cadere a glicemiei in jurul orei 13.

Acum se va consuma mamaliga bine fiarta sau un terci de porumb, asociat cu alte alimente sarace in grasimi, de preferat legume, peste slab sau piept de pui sau de curcan la gratar. Se va bea o jumatate de pahar de vin rosu dulceag. Se vor evita citricele si bauturile din citrice, dar in schimb se poate bea un ceai de fructe, slab indulcit.

Cina

Ora cea mai potrivita pentru cina este 21-21,30. Cu 10 minute inainte de cina, pe stomacul gol, se vor manca muraturi (varza, gogonele, castraveti).

Apoi se va consuma o portie de mamaliga pripita, cu legume, branzeturi slabe si/sau carne slaba la gratar sau la aburi. La cina se pot consuma pana la 300 ml de bere neagra sau o jumatate de pahar de vin rosu demisec.

Daca intre pranz si cina – dat fiind si numarul mare de ore care trec intre aceste doua momente ale zilei – vi se face foame, este permis un pahar de lapte batut sau de iaurt slab (eventual cu o felie de paine prajita).

Pe perioada DIETEI CU MAMALIGA – care poate dura intre 6 si 10 saptamani – trebuie sa evitati sarea si cafeaua, scrie Antena Satelor.

Loading...