Mananca-l zilnic pentru a preveni cancerul de plamani si colon!

Cercetari noi au demonstrat ca persoanele care consuma usturoi crud in fiecare zi reduc riscul de a dezvolta cancer de colon cu 40%. Studiile au arata ca efectul anticancerigen este chiar de substanta care da mirosul intepator al usturoiului, alicina.

Este recomandat sa se consume circa 2-3 catei de usturoi.

Loading...

Usturoiul contine substante minerale si glucide, vitaminele A, B1, B2 si C, o multime de aminoacizi (mai ales aminoacizi esentiali), potasiu, fier, cupru, germaniu, zinc, proteine, lipide, acid ascorbic, ajoen- anticoagulant foarte puternic si peste 30 de compusi de sulf.

Eficacitatea usturoiului se datoreaza unui compus numit- sulfura de alil, antibiotic natural foarte activ, eficient si puternic. Acesta fortifica celulele corpului uman, intarindu-l, formand un scut ofensiv si agresiv in fata oricarei invazii de microbi si bacili de toate felurile.

Unele studii afirma ca 1 miligram de usturoi are aceeasi putere cu 25 unitati de penicilina.

Cel mai sanatos mod de a consuma sfecla rosie

Sfecla rosie este unul dintre alimentele care nu trebuie sa lipseasca din dieta, mai ales iarna. Aceasta leguma este foarte bogata in vitamine si minerale, in antioxidanti, care au actiune de prevenire a cancerului.

De asemenea, sfecla ajuta si in detoxifierea organismului, protectia ficatului, ajuta la reglarea tensiunii arteriale si are putine calorii, astfel ca este recomandata si la curele de slabire.

Studiile arata ca fitonutrientii din sfecla, cum ar fi betalaina – cea care da si culoarea de rosu aprins a sfeclei – este foarte sensibila la caldura si se distruge daca este supusa prepararii termice. De aceea, se recomanda consumul de sfecla cruda.

Daca nu va incanta ideea, puteti reduce pierderile optand pentru gatirea sfeclei rosii la oala sub presiune.

Culoare sfeclei poate fi modificata in timpul gatitului. Adaugarea unui ingredient acid cum ar fi sucul de lamaie sau otetul va potenta culoarea, in timp ce sarea ii slabeste culoarea – deci se adauga numai la sfarsit, doar daca e absolut necesar.

Loading...