Dieta cu rosii: cum sa slabesti 5 kilograme

Infometarea nu este niciodata o solutie buna cand vorbim despre lupta cu kilogramele in plus. Oricat de mult ti-ai dori sa slabesti rapid, infometarea iti va da senzatia gresita ca esti pe drumul cel bun si ca slabesti repede, insa rezultatele pe termen lung vor fi dezastruoase.

Prin urmare, cea mai buna abordare este aceea de a-ti construi un meniu sanatos, cu alimente integrale si care sunt pe placul tau. Rosiile sunt printre ingredientele indragite de toata lumea, iar in plus te poti baza pe ele atunci cand ti-ai propus sa slabesti.

Loading...

Dieta cu rosii nu presupune sa mananci doar rosii, ci sa le incluzi intr-o cantitate mare intr-un plan alimentar cat mai diversificat. Ele sunt de un real folos pentru persoanele care vor sa scape rapid de 5 kilograme, deoarece au un continut ridicat de apa si sunt sarace in calorii. in plus, rosiile au o multime de nutrienti care devin si mai valorosi in urma procesului de gatire.

Dieta cu rosii: de ce te ajuta sa slabesti? Rosiile sunt bogate in vitamine si minerale, au multe fibre care confera senzatia de satietate si previn asimilarea grasimilor in corp. 100 de grame de rosii contin doar 18 calorii, insa vor furniza nutrienti valorosi precum sodiu, potasiu, vitaminele A, C, B6, calciu, fier, magneziu, licopen si betacaroten.

Numeroase studii au demonstrat ca rosiile sunt superalimente care apara corpul de cancer, boli de inima si depresie. Un studiu recent aparut in publicatia Nutrition arata ca atunci cand bei zilnic un pahar cu suc de rosii timp de 8 saptamani te ajuta sa arzi grasimile mai rapid, in special pe cele depuse in zona abdominala.

De asemenea, acest obicei a avut un impact asupra colesterolului, reducand nivelul colesterolului rau cu pana la 10%. Rosiile stabilizeaza nivelul glicemiei si te impiedica sa faci excese culinare, astfel ca vei reusi sa te abtii mai usor de la alimentele nesanatoase si hipercalorice.

Dieta cu rosii: cum se tine.

La fiecare masa principala trebuie sa gasesti solutii creative astfel incat sa incluzi rosiile care-ti vor asigura satietate fara a aduce multe calorii. Este foarte important ca pe parcursul unei saptamani sa nu consumi prajeli, dulciuri procesate, alcool, produse care contin faina alba si lactate. Dimineata pe stomacul gol trebuie sa consumi un pahar cu apa amestecata cu zeama de lamaie si scortisoara.

Dieta cu rosii: ziua 1 – Mic dejun: o felie de paine integrala cu pasta de masline, 2-3 felii de avocado si o rosie. Pranz: piept de curcan la gratar cu o salata de rosii, 1/4 avocado, castraveti, ceapa verde si patrunjel. Cina: supa-crema de rosii. Gustari: hummus (pasta de naut) cu o rosie sau un ou fiert cu o rosie sau un pahar cu suc de rosii.

Dieta cu rosii: ziua 2 – Mic dejun: o felie de paine integrala cu 1/4 avocado si o rosie. Pranz: 5 linguri de quinoa fiarta amestecata cu doua rosii, patrunjel verde si cateva masline. Cina: supa-crema de rosii. Gustari: hummus (pasta de naut) cu o rosie sau un ou fiert cu o rosie sau un pahar cu suc de rosii.

Dieta cu rosii: ziua 3 – Mic dejun: salata cu boabe de fasole, o rosie, patrunjel verde si o lingura cu ulei de masline extravirgin. Pranz: 5 linguri de mei fiert cu legume radacinoase inabusite in sos de rosii si cu 2 linguri de ulei de masline extravirgin. Cina: supa-crema de rosii, fara foc (reteta la final). Gustari: hummus (pasta de naut) cu o rosie sau un ou fiert cu o rosie sau un pahar cu suc de rosii.

Dieta cu rosii: ziua 4 – Mic dejun: o felie de paine integrala cu pasta de masline, 2-3 felii de avocado si o rosie. Pranz: piept de pui la gratar cu o salata de rosii, 1/4 avocado, castraveti, ceapa verde si patrunjel. Cina: supa-crema de rosii. Gustari: hummus (pasta de naut) cu o rosie sau un ou fiert cu o rosie sau un pahar cu suc de rosii.

Dieta cu rosii: ziua 5 – Mic dejun: masline, ardei rosu, ou fiert tare, o felie de paine integrala prajita. Pranz: salata de naut cu rosii, castraveti, ardei rosu, morcov razuit, patrunjel verde si ceapa verde. Cina: supa-crema de rosii, fara foc (reteta la final). Gustari: un ou fiert cu o rosie sau un pahar cu suc de rosii.

Dieta cu rosii: ziua 6 – Mic dejun: pateu de linte (linte fiarta amestecata in blender cu putin ulei de masline, usturoi, sare, piper si patrunjel) cu doua rosii. Pranz: paste integrale cu sos de rosii, usturoi si busuioc proaspat. Cina: supa-crema de rosii, fara foc (reteta la final). Gustari: hummus (pasta de naut) cu o rosie sau un ou fiert cu o rosie sau un pahar cu suc de rosii.

Dieta cu rosii: ziua 7 – Mic dejun: omleta cu ceapa, ardei, rosii si ciuperci. Pranz: rosii umplute cu mei, ciuperci si marar, gatite la cuptor (reteta la final). Cina: supa-crema de rosii, fara foc (reteta la final). Gustari: hummus (pasta de naut) cu o rosie sau un pahar cu suc de rosii.

Loading...